Produk Zny: Kambing Grills - Cahaya Hayati

5 Feb 2015

Produk Zny: Kambing Grills

Kambing Grill

Update berhubung product yang di promosikan oleh Zny Shop. Semua produk yang di promosikan dan di jual di bawah Zny shop adalah berstatus halal dan product bumiputera.

Product pertama yang di update dalam blog adalah kambing perap sos lada hitam oleh zull's grill n spices. Product ni dah berjaya di pasarkan dari utara sehingga ke selatan. Buat sementara ini ia hanya berada di kedai-kedai tertentu.. susah kan? 

Ini adalah rupa packaging kambing perap tu. Menarikkan? Belum lagi rasa..


Suami saya seorang food tester yang baik sebab dia akan cakap tak sedap kalau memang tak sedap.. Kalau sedap memang dia cakap sedap. So, buat testimoni dulu sebelum promote ...  Dia cakap rasa sos lada hitam ni memang lain dari yang lain. Takde kat restoran or kedai.. Rempah apa dia pakai yer? Itu rahsia pengeluarnya lahhh..


Semalam balik kerja campur pula letih dan malas, maka ambil kambing perap yang saya buat stok kat rumah. Nyahbekukan. Pastu buka packaging dan masukkan dalam magic pan.. sekejap saja dah masak. Daging pun empuk... 

Gambar ehsan dari fb Zull's grill n spices

Kambing perap ni boleh makan saja atau makan dengan nasi. Yang paling PENTING, paling sesuai untuk pengamal diet atkins. Makan hari-hari pun tak jemu...

Untuk order dan pertanyaan lanjut boleh pm/ whatsapp saya  di 0194703288