Octoberians Birthday - Cahaya Hayati

30 Dec 2014

Octoberians Birthday


Birthday Boy
Alhamdulillah Thank you Allah. Ammar already turn to 5 on 16th October dan daddy dah masuk 34 ( kita dah sebaya :P ). Sorry yer sayang mummy baru nak update.. Sambutan pun simple  dan di rumah sebab mummy dalam pantang lagi. Yang penting kita sekeluarga sambut bersama-sama.

Birthday cakes for Octoberians
Sambutan untuk Oktoberians adalah yang paling jimat sebab sebiji cakes untuk 3 orang ( Daddy, tok daddy & Ammar). Takde kejutan dan hadiah untuk tahun ni untuk semua Octoberians. Mummy simpan budget untuk pi jalan-jalan. Tu kira hadiah dari mummy untuk semua.. semua orang merasa.

Birthday untuk Octoberians ni simple saja tapi jauh di sudut hati saya terasa sayu dan sebak sebab tak dapat nak uruskan. Birthday cake pun birthday man (daddy) yang belikan semasa balik dari kerja. Saya suruh dia bawa MIL dan Ammar pergi dinner kat luar tetapi dia tak nak sebab tak nak tinggalkan saya sorang-sorang di rumah. Nangis. Terharu sangat. Love U darl.

Untuk birthday cakes pula, dia belikan kegemaran saya iaitu new york cheese cakes. Ini yang lagi terharu. Nangis lagi... Nangis sebab tak boleh makan lagi. Pantang la!!! Huhuhu.

Yelah masa nak bersalinkan si kecik Aisy, saya minta nak makan cheese cakes tapi bila dia sampai balik kat pearl maternity hospital, saya dah dalam labour room. Huhu.. Yang sebenarnya bukan ngidam pun. Cuma tak tau nak makan apa... Jadi saya request la cheese cakes. Terima kasih ya En. Suami sebab ingat kat saya. Love u more.

Happy Birthday to you Daddy.
Happy Birthday to you Ammar.
Happy Birthday to you MIL.

Love u all a lot.