Kan Dah Kata Dah...

8:19 PG Cahaya Hayati 0 Comments

Assalamualaikum wbt.

Semalam kan entry pasal posa yangyok. Kan dah kata yang anak-anak kecil ni kalau ngan cikgu memang depa tak berani.. Hormat sangat-sangat. Ikut segala arahan yang di berikan oleh cikgu.. Tak kata kat anak-anak sebab aku dulu pun camtu gak. :P

Kan dah kata Aisya tak akan minta nak buka posa ngan cikgu dia... So, semalam daddy dia pi ambik. Masuk ja dalam keta terus cakap kat daddy yang dia lapar... Siannya kat Aisya. Sampai rumah terus berbuka dengan makanan yang dia beli kat pasar ramadhan. Kiranya semalam waktu berbuka dia jam 5.00 petang. Ok la tu kan bagi budak yang baru belajar berpuasa. 

Hari ni tak nak bangun sahur tapi nak puasa. Boleh tahan ke?
Harap-harap dia dapat bertahan... setengah hari pun jadilah.

-xoxo-



0 comments:

Pengikut

Google+ Followers