Romeo Kecik

3:27 PTG Cahaya Hayati 0 Comments

Assalamualaikum wbt.

Selamat cuti sekolah.
Dan opis i pun sunyi jer minggu ni..

Bukan nak citer pasal cuti sekolah tapi nak cerita pasal Aismar. Dah lama tak dak entry pasal Aismar..
Jadi kita cerita pasal Ammar dulu lah yer..
Kakaknya nantilah... next entry.

Ni cerita pasal pi kenduri di Penang ahad hari tu..
Suka sungguh dia dengan bunga telur tu..
Yang paling CH tak boleh tahan tu siap gigit batang bunga sebab nak bagi CH bunga tu..
Kononnya gaya ala-ala romeo.. Hikhik..

Adik, Tak kan kecik-kecik dah tunjuk tokoh nak jadik romeo?
Nasib baik bagi kat mummy... Kalau tak ada yang kena cubit pipi.
hahahha

Romeo kecik + debab..
Masa kenduri ni, semua kenalan family Husband memanggil Ammar 'Zul junior'.
hehehhe... Tak dapat nak nafikan.
Like father like son.

-xoxo-

0 comments:

Pengikut

Google+ Followers