2013 - Cahaya Hayati

31 Dis 2012

2013

pejam celik pejam celik..
keja cuti keja cuti..
Dah sampai ujung tahun. 
Macam tak terasa... sekejap ja masa tu berlalu.
Anak-anak pun semakin membesar dan bijak berkata-kata.
Rezeki pun semakin bertambah.
Alhamdulillah Syukur pada Ilahi!

Ada apa ngan 2013?
Tahun baru, azam baru jer kot.. hmmm. Yer la tue.
Azam apa yer? Ntah la... tak buat list lagi.
 Macam banyak jer.
hikhik...

My wishlist for 2013:
1. To be a good muslimah, wife, mom and employee . In Shaa Allah. Wajib nie..
2. Nak khatam Al - Quran. Tahun ni tak sempat nak habiskan.. So, tahun depan kena kuatkan lagi semangat untuk habiskan.
3. Tingkatkan ilmu pengetahuan. Subject apa yer? Agama (wajib), kewangan, rumahtangga dan kemahiran. Kena join class.. cake or sewing skills. hehehe.. tengok seru mana yang mai dulu.
4. Saving - at least 30% from net income. tak banyak mana pun tp tetap ada peruntukan.
5. Baby ? 
6. Umah baru, keta baru... masukkan juga walaupun bukan priority. Kalau ada rezeki lebih, In Shaa Allah.

ni jer kot wishlist CH untuk 2013 dan boleh di gunakan untuk tahun2 akan datang.
Harap2 berjaya melaksanakan semua di atas. 
Amin!

SELAMAT TAHUN BARU KEPADA SEMUA.
Semoga 2013 menjadi tahun yang anda kenangkan, menjadi tahun yang paling bahagia, menajadi tahun yang paling bermakna, menjadi tahun yang paling rahmat, menjadi tahun kejayaan anda, menjadi tahun terbaik anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan