5 Perkataan tersirat... - Cahaya Hayati

8 Nov 2012

5 Perkataan tersirat...

Hari nak share 5 perkataan tersirat yang selalu di guna oleh kaum pompuan.. 
hehehe... termasuk aku ler tu!

TAPI

Lelaki kena ambik tau...Penting untuk tahu lebih tentang orang pompuan ni.

1. Baiklah - ini perkataan yang perempuan selalu gunakan bila dia tahu dia benar dan lelaki tak perlu pertikaian lagi. so, please shut up.. 
2. Takde apa-apa/ takpe - mempunyai maksud yang tersirat dan lelaki perlu risau.
3. Pergilah/ Teruskanlah - ini adalah ayat memberi bukan restu.. fikirlah sebelum meneruskan sesuatu perkara...
4. Apa-apa je lah - ini ayat untuk memerangkap lelaki sbb nak tengok lelaki yang di sayangi tahu kegemaran/ kesukaan orang pompuan tuu...
5. Oklah -perempuan sedang berfikir panjang. sekali lagi lelaki buat salah/kesilapan yang sama, mungkin sudah tiada maaf bagi mu.


note: sumber dari http://16quotes.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan