Macam-macam - Cahaya Hayati

25 Okt 2012

Macam-macam

 Semalam pi makan satay kat Mutiara Satay @ Kulim...
Anak perempuan dah buat muka tak puas hati sebab tak belikan bag yang dia nak... Bukan tak nak belikan untuk dia sbb dia dah ada ...
Perasaan merajuk tu dia bawa sampai ke tempat makan...


Tersilap set mood video... sebenarnya nak tangkap gambar dia tengah merajuk... serius aku nak tergelak... kecik2 dah pandai merajuk... 

otomen..
Ni plak  adiknya... tak abih2 ngan ultraman. style bergambar pun style ultraman... hehehe. Pi mana-mana pun siap di angkut ultraman / gadget ultraman (macam kat tangan dia tuu...). kalau kat umah lak, siap tidur ngan ultraman lagi... Hari2 buka Ceria tengok ultraman..


Daddy nyer...
Daddy plak asyik dok gelak tengok perangai anak2... Daddy kata kakak merajuk cam mummy.. oit mummy plak? hehehe
Kena akui gak... anak mummy kan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan