~bukan saya yg wat tuan~ - Cahaya Hayati

9 Nov 2010

~bukan saya yg wat tuan~

lucu, tapi kadang-kadang perkara inilah yang selalu jadi kat kita... perception...
di suatu petang yg nyaman....sedang saya syok2 tidor terasa ada sesuatu melompat atas kepala saya..

 kendian, benda tu bergerak ke badan
 rasa cam kena patuk kat perut..... takkan kutu kot?
 bila toleh.... rupenyer si ijou, burung tecik yg tuan saya baru beli semlm
 saya suruh ijou gi main jauh2, saya xmau kawan ngan dia....lagipun saya ngantuk giler ni
 tapi dia xmau, and masih patuk2 saya
 pastu masih nak naik atas bdn saya, berat gak si ijou ni
 tak lama kendian, saya dengor dia tgh patuk benda lain lak... rupanye mengerjakan hp tuan saya
 saya pun jerit "Oi! rosak nanti, tuan marah lah".
 dia melawan lak tu
 masa saya nak luku kepala dia sedas, tuan saya lalu lak
 akibatnye saya dihukum tanpa dipanggil utk membela diri
oh.... di manakah keadilan? bukan saya yg wat tuan~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan