Aisya dan Basikal - Cahaya Hayati

22 Sep 2010

Aisya dan Basikal

aisya n beskal~ cewaah! cam tajuk novel ja. beskal ni dibeli oleh tuk dia untuk besday dia 2tahun hari tu. masa mula2 dapat beskal di kayuh pun tak reti... asyik suruh org tolakkan. Lepas sebulan dia boleh kayuh sekerat2...
la ni dah boleh kayuh sepenuhnya. hampir seluruh rumah dah jadik macam taman mainan. nak pi dapur naik beskal... pi bilik naik beskal... sampai tgk tv pun naik beskal... tak caya, hangpa layan ja gambar dia n beskal..


cakkkk... jom naik beskal ngan aisya!

masa naik beskal ja layan minnie baik2 .. siap letak dalam bakul lagik... kalau tak minnie tu dok kat lantai la....
layan tv sattt................
dah la mummy...
kita punya beria2 suruh dia senyum... dia boleh buat muka seposen dia....
bye... aisya nak pi jalan2.

baru ambik gambar dua tiga keping dia dah nak lari.. aisya ni tak berapa suka ambik gambar .... masa kecik2 dulu boleh la ambik banyak2.. la kalau nak ambik gambar ja... mesti lari. so, banyak gambar candid ja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan